Pages

Thursday, December 13, 2012

Cinta Kura-kura


Sepertimana yang dijanjikan, saya beli kura-kura untuk adik-adik saya, Khalis, Nazirah, dan Naqilah. Comel kan? Dan yang 'daddy' tu, dalam gambar, kura-kura saya :) Gembira dapat happy kan orang tersayang. Dan, tak lupa, untuk adik sorang lagi, Nazmi. Saya belikan untuk dia, Mr. Guppie. Harap-harap dia suka, well sebenarnya tak rancang. Tiba-tiba rasa yang saya patut beli something untuk dia juga :) Yang lain, dah besar, tak kisah la hihi 

Sekarang pukul 2.58 pagi waktu Malaysia. Dan saya masih lagi tak tido. Panda eye, go away. Err. Hurm. Baru lepas menonton filem 'Istanbul Aku Datang'. Kecewa. Ceritanya, urm. Tidak bersandarkan kepada agama lansung. Tak ubah seperti filem barat yang mewarnakan, mencorakkan cinta dengan maksiat. Kasihan 'CINTA' kerana difitnah. Dan, beberapa part, saya rasa malu. Malu mendengar dialog yang diucapkan oleh pelakon-pelakon. Hurm . What so ever. Kurang arif mengkritik filem. Tapi, yang pastinya. Saya tak suka filem tersebut. First time, dan last time tengok. Right click, delete. 

----------------------Till then, assalamualaikum!----------------------

No comments: