Pages

Wednesday, October 10, 2012

Everything is fine, insha Allah :)


As salamualaikum semua :) Huwaa penatnya keep on doing reseach lagi dan lagi. Till the very end, tak tahu la sampai bila. Lucky thing, saya dapat turn untuk present Final Year Project (FYP) the next week, which is 2 minggu dari sekarang. Tak dapat bayangkan kawan-kawan yang akan present hujung minggu ni. Wah wah dengan tajuk-tajuk yang supergrand semuanya.. #Fuh!Peluh#  Dan sekarang saya masih bertatih-tatih untuk menyiapkan proposal yang memerlukan effort yang continuous ni. Exhausted, penat, bosan, haih, macam-macam perasaan ada sekarang. Still adapting myself being an independent final year student. 

Kadang-kadang tanya diri sendiri. Ya Allah, what happend to me. What happen to my entire life. Whoa. My life is now like, there s an empty bottle. Ada seekor semut di dalam, dan goncang-goncang sampai semut itu pening dan erk.. it dont even know what is happening, where it is and how that it get there at first place. Hurm. Ya, itu yang saya lalui sekarang. Ya Allah, kuatkanlah hati. Ching! Senyum! Senyum sorang-sorang depan laptop adalah sangat pelik, apabila anda seorang sahaja yang belum tidur, and its already.. 3.11 am in the morning of 11 October 2012 >,<


Saya tak tahu macam mana kehidupan saya sekarang dan ruang untuk rehatkan minda, jiwa, rohani, internal self sangat terhad :( Wah, saya rasa macam i just follow the route and then finally i ll get there soon and after. Yuhuu. Hopefull, i ll be fine. Tahu tak, jadual tidur saya, jadual makan, semua terbalik. Jadual solat je ikut jadual hihi Jadual tidur saya sekarang, bangun tidur, solat Subuh then tidur balik untill pukul berapa-berapa. Dan malamnya, jadi terbiasa tidur jam 2 atau 3 pagi. Which i very dislike huh! It cause your brain stuck, headpain, dan tak elok untuk kesihatan sebenarnya. Haiz, tapi saya tak tahu macam mana nak normalkan balik putaran tu =.='' Hurm dan sekarang pun, sebenarnya dah hampir pagi, tapi tak tido lagi. Hurm. What is happening to my life. Ya Allah :( Mudah-mudahan semua Ok. Semua baik-baik. Semuanya akan kembali normal. I am really worry deep in my heart now. Thaught i am not really sure what is it. That is why i wrote something over here. With hope that, things proliferating in my mind, i could split them out all. The anxiety, unspoken nervousness, unknown fear. Hurm. Allahu Allah. Please safe me, protect me in this whole journey :( Amin ya Robb! i do really hope a better tomorrow. Keep Allah in heart ida :') Have faith! Every single thing would be fine insha Allah!!


No comments: